دسته‌بندی نشده

مزایای پنجره آلومینیومی | پروفیل ویستابست | گروه صنعتی الماس

درب پنجره آلومینیومی

مزایای پنجره آلومینیومی: انتخاب پنجره ها در هنگام ساخت و ساز یا بازسازی خانه یکی از انتخاب های سختی است که پیش‌روی ماست. پنجره ها علاوه بر تزئینی بودن، باید با طراحی معماری همخوانی داشته باشند ، کاربردی ،مقرون به صرفه، بادوام و همه کاره باشند. در کنار تمام این موارد یکی از مزیت های پنجره های آلومینیومی این است که نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند.

مزایای پنجره آلومینیومی | پروفیل ویستابست | گروه صنعتی الماس

چرا پنجره آلومینیومی را انتخاب کنیم؟

آلومینیوم یک فلز بسیار انعطاف پذیر است. علاوه بر این، آلومینیوم سبک وزن، بسیار مقاوم در برابر خوردگی، رسانا و بسیار بادوام است. مشخصات اصلی آلومینیوم عبارتند از:

قدرت و نقطه ذوب بالا (۶۶۰ درجه سانتیگراد)؛

وزن کم (تقریبا ۴ برابر سبکتر از مس فلزی)؛

مقاومت در برابر خوردگی بالا؛

هدایت الکتریکی خوب (تقریبا دو برابر رسانایی مس)؛

توانایی بازتاب نور؛

آسان برای پردازش و شکل دادن؛

ضد آب، بی بو و غیر قابل اشتعال (به جز پودر آلومینیوم)؛

امکان افزودن عناصر دیگر به مواد، در نتیجه تشکیل آلیاژهایی با خواص متنوع.

سازگاری با محیط زیست و قابل بازیافت بودن.

مزایای پنجره های آلومینیومی

هنگامی که به دنبال پنجره می گردید، معمولاً گزینه های مختلفی از مدل ها، رنگ ها و مواد را پیدا می کنید. می توان پنجره های چوبی ، فولادی ، آهنی و غیره را پیدا کرد، اما مدل هایی که بیش از همه به چشم می آیند، آن هایی هستند که  از آلومینیوم ساخته شده اند . اما چرا از پنجره های آلومینیومی استفاده کنیم ؟

آلومینیوم  ماده ای است که تطبیق پذیری زیادی دارد و برای انواع محیط ها و  پروژه ها ایده آل است . حرفه ای هایی که در صنعت ساخت و ساز کار می کنند می دانند که انتخاب یک محصول با کیفیت چقدر مهم است و اکثر آنها آلومینیوم را انتخاب می کنند . عمدتاً به این دلیل است که آنها مزایای مختلفی را که این ماده ارائه می دهد را می شناسند.

در و پنجره های آلومینیومی تقاضای زیادی دارند زیرا با مزایای زیر همراه هستند.

پنجره دوجداره

طول عمر

قاب های آلومینیومی به دلیل مقاومت در برابرزنک خوردگی دوام بالایی دارند و می‌توان از انها با خیال راحت در فضای باز استفاده کرد.

ماندگاری

دوام قاب های آلومینیومی یک عامل تعیین کننده برای استفاده آنها در ساختمان ها و خانه ها است، زیرا تعمیر و نگهداری ساختمان ها به طور فزاینده ای استاندارد شده است و سایر محصولات رقیب، عمر مفید مواد را به عنوان نقطه قوت خود ندارند.

پنجره دوجداره ویستابست

تنوع بالا

تنوع ارائه قاب های آلومینیومی به معمار اجازه می دهد تا ترکیب آنها را با سایر عناصر ساختمانی به طور خلاقانه کشف کند و به دلیل زیبایی شناسی، هماهنگی تن ها و حجم ها که محیطی دنج و دلپذیر را برای زندگی داخلی ایجاد می کند، متمایز باشد .

مصرف انرژی کمتر

برای صرفه جویی در مصرف انرژی  می توان این ماده را با پروفیل های پلی آمیدی برای ایجاد پل ترمال بریک ترکیب کرد. همچنین شیشه دوجداره با با قاب آلومینیومی نیز عملکرد عایق حرارتی بالایی دارد.

عایق صدا

صنعت قاب آلومینیومی شرکت الماس وین قادر به ارائه راه حل برای هر سطح درخواستی است. سیستم هایی در بازار وجود دارد که می توانند شیشه هایی تا ضخامت ۴۰ میلی متر را در خود جای دهند. استاندارد های ملی حداکثر سطوح نویز مجاز را برای انواع مختلف محیط هایی که با  قاب آلومینیومی در نظر گرفته شده است را تعیین می کند.

عایق حرارتی

صنعت قاب آلومینیومی پنجره دو جداره شرکت الماس وین قادر به ارائه راه حل های علیق حرارتی برای هر سطحی از درخواست، از جمله ساخت پروفیل های “ترمال بریک” است.

طراحی و ظاهر

تولیدکنندگان آلومینیوم خطوط، مدل‌ها و سیستم‌هایی را در دسترس بازار قرار می‌دهند که به صنعت قاب آلومینیومی اجازه می‌دهد طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای سفارشی‌سازی پروژه‌ها ارائه دهد. پروفیل ها و لوازم جانبی الومینیومی در عین حفظ عملکرد، می توانند در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف ظاهر شوند و ظاهر زیبایی به پنجره ببخشند.

رفتار ساختاری

رفتار سازه ای مناسب این ماده را می توان با تجزیه و تحلیل و آزمایش های انجام شده قبل از تعیین مشخصات قطعی قاب ها تضمین کرد. استاندارد های ملی شرایط را برای تجزیه و تحلیل و آزمایشات تعیین می کند.

قاب های آلومینیومی‌ پنجره دو جداره به دلیل دوام بی نظیر، هزینه نگهداری کم، عملکرد و زیبایی شناسی، در مقایسه با سایر مواد،مزایلی زیادی را به سازه‌ای که در آن استفاده می شود می‌بخشد که در مقاله فوق به آنها اشاره کردیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *