وبلاگ

پنجره دوجداره یو پی وی سی حفاظ دار

پنجره دوجداره حفاظ دار

پنجره دوجداره یو پی وی سی حفاظ دار: پنجره دوجداره حفاظ دار اکثر افراد برای بالا بردن امنیت و حفاظت ساختمان خود از پنجره دوجداره حفاظ دار استفاده می کنند چرا که این پنجره های دوجداره دارای مزایای بیشتری می باشد که مهم ترین آن جلوگیری از اتلاف انرژی و هم چنین به خاطر وجود لایه های عایق داخل پروفیل آلودگی صوتی کاهش پیدا می‌کند.
پنجره های دوجداره حفاظ دار به خاطر وجود حفاظ معمولا ضد سرقت می باشد و میزان سرقت را در داخل ساختمان ها معمولاً کمتر می‌شود شما می توانید از پروفیل یو پی وی سی یا از شیشه های دکوراتیو برای حفاظ پنجره های دوجداره استفاده کنید.

پنجره دوجداره یو پی وی سی حفاظ دار

انواع پنجره دوجداره حفاظ دار

حفاظ آهنی

یکی از انواع حفاظ که می توانید برای پنجره های دوجداره استفاده کنید حفاظ آهنی می باشد که معمولاً از مقاومت بالایی برخوردار می باشند در نظر داشته باشید که شما می‌توانید از این حفاظ آهنی در شکل ها و ابعاد مختلفی استفاده کنید معمولا برای خانه های ویلایی که در خارج از شهر هستند و همچنین پنجره‌ها ابعاد بزرگی دارند از حفاظ های آهنی استفاده می شود توجه داشته باشید که حفاظ های آهنی ممکن است در برابر شرایط آب و هوایی دچار زنگ زدگی شود که نیاز است شما از آن مراقبت و نگهداری بیشتری داشته باشید.

حفاظ استیل

یکی از انواع حفاظ های که برای پنجره های دوجداره استفاده می شود و می توان گفت بیشترین کاربرد را دارد حفاظ استیل می باشد توجه داشته باشید که در طول زمان استفاده هیچ گونه ظاهر آن تغییر نمی کند و رنگ آن ثابت می ماند هم چنین در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی سازگار بوده و کیفیت خود را از دست نمی‌دهد اگر شما در مناطق مرطوب زندگی می کنید پیشنهاد ما به شما حفاظ استیل برای پنجره های دوجداره می باشد.

حفاظ فرفوژه

اگر زیبایی برای شما مهم است ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از حفاظ فرفوژه استفاده کنید چرا که معمولاً از جنس آهن گداخته شده هستند که در کوره داغ می شوند و با کوبیدن به شکل های مختلفی تبدیل می شود شما می توانید حفاظ پروژه را در شکل های زیبا و مختلفی انتخاب و استفاده نمایید.

حفاظ شبه چوب

معمولاً در مناطقی که رطوبت بالایی وجود داشته باشد از این نوع فایل ها استفاده می کنند که در برابر آتش و رطوبت بسیار مقاوم می باشد در نظر داشته باشید که این حفاظ ها گرد و غبار را به سرعت به خود جذب می‌کنند و نیاز دارتد شما به طور مرتب آن‌ها را نظافت کنید.

مدل های پنجره دوجداره حفاظ دار

آکاردئونی

یکی از مدل های پنجره دوجداره حفاظ دار آکاردئونی می باشد که شما می توانید آن را باز و بسته کنید و برای درب و پنجره هایی که معمولاً مساحت زیادی دارند و شیشه‌های وسیع استفاده شده است بیشترین کاربرد را دارند.

رولی

برای درب مغازه ها و پارکینگ ها معمولا از مدل پنجره دوجداره حفاظ دار رولی استفاده می کنند و دارای ظاهری بسیار شیک و شکیل می باشد.

نرده ای

از مدل های پنجره دوجداره نرده ای می باشد که به صورت نرده در برابر پنجره ها قرار می گیرد و شما دیگر امکان و باز و بسته کردن آن ها را ندارید.

ابرویی

این مدل های پنجره های دوجداره حفاظ دار معمولاً ظاهر زیبا تری برای پنجره های دوجداره می‌کنند که بسیار شبیه ابرو بالای پنجره ها نصب می شوند ولی پنجره را نمی پوشانند.

مزایای پنجره دوجداره حفاظ دار

یکی از مزایای پنجره های دوجداره حفاظ دار این است که در برابر سرما و گرما بسیار مناسب هستند.

یکی دیگر از مزایای پنجره دوجداره حفاظ دار این است که باعث می شود آلودگی صوتی کمتر شود.

هم چنین می‌توان کاهش دهنده سرمایه گذاری اولیه و هم چنین سیستم گرمایشی را از مزایای پنجره های دوجداره حفاظ دار دانست و مهم تری ویژگی پنجره دوجداره حفاظ دار معمولا جلوگیری از گرد و غبار و آلودگی های محیطی به داخل می باشد.

شما می توانید جهت تهیه و انواع پنجره های دوجداره حفاظ دار و بدون حفاظ به صورت آنلاین اقدام کرده و در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرید توجه داشته باشید که تمامی پنجره دوجداره دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند پس با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *