دسته‌بندی نشده

قیمت پنجره دوجداره تک حالته در قم UPVC

پنجره دوجداره تک حالته

قیمت پنجره دوجداره تک حالته در قم UPVC: پنجره تک حالته دوجداره ساخته شده با پروفیل یو پی وی سی یکی دیگر از محصولات دوجداره گروه صنعتی الماس است که همانطور از نامش مشخص است پنجره ی دوجداره ایست که به صورت تک حالته باز و بسته می شود.

قیمت پنجره دوجداره تک حالته در قم UPVC

با توجه به قیمت بالای انرژی و برای کاهش مصرف در گاز و برق، و البته جهت جلوگیری از ورود صدا امروزه استفاده از پنجره های دو جداره با اسقبال زیادی رو به رو شده است و می توان گفت که دیگر ساختمان نوسازی وجود ندارد که از پنجره های آهنی یا چوبی استفاده کند.

پنجره های دوجداره قم علاوه بر مزیت هایی که در پست های قبلی بیان شده می تواند عایق مناسبی نیز برای آلودگی و خاک باشند. با توجه به وجود فصل هایی که در آن زمان غبار خاک در هوا بسیار زیاد می شود این سبک از پنجره می تواند شما را از چالش های زیادی نجات دهد.

پنجره دوجداره تک حالته بخاطر نوع باز شدنش این اسم را به خود اختصاص داده. پنجره های ساده که در مدت زمان کوتاه تری آماده و نصب می شود و این امکان را دارد که با توجه به سلیقه مشتری و نوع معماری ساختمان به صورت اشکال هندسی مثلا کمانی یا شکسته نیز طراحی گردد.

مزایای تعویض پنجره upvc تک حالته

  • عایق بسیار مناسب برای جلوگیری از پرتی انرژی و جلوگیری ازهدر رفتن انرژی است
  • عایق صوتی مناسب برای جلوگیری از آلودگیهای صوتی و تنفسی و ایجاد محیطی آرام است
  • مناسبترین عایق بندی و آبندی جهت جلوگیری از نفوذ آب باران به داخل
  • دارا بودن درز بندیهای بسیار مناسب و جلوگیری از ورود هرگونه گرد و خاک و… به داخل می باشد

قیمت پنجره دوجداره تک حالته در قم

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۱۲۸۵۱۸۹۰۶ تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *